diumenge, 5 de juny del 2011

Vertical a Organyà

Dissabte al matí, diluvia a Berga, no para, el radar metereològic costa d'interpretar, teòricament no hi plou encara, però això és una il·lusió.


A les 5 en punt donen la sortida, tots junts, del III Arruix de Santa Fe, 258 inscrits, 213 hi participen. No para de ploure, però com que plou per tothom, doncs caminet amunt. Són 4,5 km, de 540m a 1210m. Comencem pujant suau per pista, però després ja és corriolet (que s'ha convertit en riuet!). M'ho passo bé, ho estic disfrutant, costa avançar perquè és estret, però algun cop demano pas; altres cops, em conformo amb aquell pas. Ja queda menys per arribar a dalt. Arribo 2a darrere de la Sílvia, que està en un molt bon moment de forma. Felicitats campiona!




Contentes amb els embotits i el formatge d'Organyà

3 comentaris:

Alex ha dit...

Felicitats, gran cursa que vas fer,va esta be, i poc a poc et vas posant a to que es el que interessa i preparada per les grans batalles com abans, ahhhhhhhhhhh gracies per fer-me descobri nous reptes i curses ja saps que no es lo meu pero estic disfrutan i aprenen jejje, amb tu sera més facil kms i salut segueix aixi campiona

Malfieten ha dit...

Bona cursa, felicitats.
Recordo haver passat la 2ª noia poc abans de l'últim avituallament. Si et reconec, et saludo.

Salut i kms !

Alba ha dit...

Àlex, ei, me n'alegro, però que consti que ets tu el que t'inscrius, eh? jeje. Tu demana que de respostes sempre en tenim, bones o dolentes!!! Apa, a fer kms.

Malfieten, igualment! felicitats!