dilluns, 26 de gener del 2009

Cursa de St. Antoni

Avui he fet aquest 10000 a Barcelona, sense pulsòmetre i rellotge, però amb llebre. El temps (39'30'') no ha estat gaire bo, però he estat xungui durant la setmana: un bon costipat amb tos i més tos, i suposo que ho he de tenir en compte. De la posició n'estic molt més contenta. Almenys això compensa el temps final. He fet 3a de 356 participants femenines. He sortit a 3'45'' els 2 primers km, però després he hagut d'anar més lenta ja que em feia mal la panxa i no anava de caixa. Un dia són les cames i l'altre, la caixa. Mai pot funcionar tot a la vegada? En fi, que som humans, jejeje. Però estic contenta. Cursa bastant planeta per fer bon temps, tot i que amb bastants girs. I ara... a veure si aconsegueixo un dorsal per córrer la mitja de Granollers... ara m'he motivat jejejejeje

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Coi doncs, que tremolin en el món de l'atletisme!...perque si sense estar motivada has fet el que has fet no se pas on arribaràs ara que ho estàs!! Em fas por, jejeje!!
Moltes felicitats, encara que començo a semblar un disc ratllat, i que tinguis sort en lo del dorsal!!

ninu ha dit...

T´haurem de dir Miss Podium!!!

Molt bé, millora´t dels encostipats!!!! Encara que hi han 351 noies que vodrien estar encostipades com tu......

Salutacions desde el Baix camp!!!!!

laura ha dit...

f e l i c i t a t s ! ! !

(estic d'acord amb l'anna: ens fas semblar discos ratllats, jejejeje!)

Alba ha dit...

Anna, Ninu, Laura, moltes gràcies! Ah, i per a mi no sou cap disc ratllat. M'agrada que em feliciteu!
Ptons!!!