dilluns, 14 de setembre del 2009

MOLTA TRALLA I POC DESCANS!!!

Triatló d'Ampuriabrava

M'he tornat a posar a entrenar! El genoll continua avisant-me, amb menys mal, però faig força bondat. Sí que ahir vaig fer una bona volteta amb bici, però nedo amb pull-buoy i he trotat només, corrent.

Aquests dies he fet d'espectadora en alguna triatló i què diferent que es veu des de fora. No sabeu pas el mono que m'agafava... Jo tirant fotos en una triatló?!

I el títol d'aquest post? Doncs, que vaig anar a veure un osteòpata que també és fisio i després d'explicar-li els meus últims anys, mentre ell anava anotant cada detall, vaig veure el seu comentari final amb majúscula i tres signes d'admiració al final: MOLTA TRALLA I POC DESCANS!!! (Tindrà raó? Segurament...)

2 comentaris:

eva ha dit...

Sovint ens oblidem que el descans forma part de l'entrenament, i quan les marques, curses, competicions surten bé ens passa que volem entrenar més i més.
Alba, paciència i confiança en la recuperació és el millor remei.
Jo començo a anar millor, m'he animat i tot a fer alguna duatló, però sóc una petarda amb la bici, jeje.
Aquest cap de setmana vaig a fer la Matagalls Montserrat, amb calma i amb l'objectiu ( com l'any passat) d'acabar-la.
Eva
Cuida't

Alba ha dit...

Eva, com t'ha anat? he pensat en tu aquest cap de setmana! A veure si ens anem recuperant i podem fer alguna mitja aquest hivern. Cuida't molt!!!