dissabte, 24 d’octubre del 2009

Un bon lloc per carregar piles després d'una temporada de triatló

Ahir vaig anar d'excursió amb "els meus" nens i "les meves" nenes al Món Sant Benet. No era per carregar piles, sinó per acabar d'exhaurir-les ;), però vaig descobrir un lloc ideal per una altra ocasió per desconnectar, menjar bé, a prop de casa. No sabia ben bé si aquesta excursió resultaria o no, però em va sorprendre positivament el lloc, l'entorn, el personal i les activitats. Amb els nens vam fer un taller de fer pa medieval i vam visitar el monestir. Totalment recomanable. Hi ha un treball molt important i ben fet de restauració.

La nota del dia ens la va donar, però, en Ferran Adrià que casualment corria per allà. Un dels nens li va demanar: "I tu qui ets????". I ell sense pèls a la llengua, com que havia sentit que els hi deiem, als nens, que era un famós, va dir: "El Messi!". El nen, però, un dels més "futbolerus" de la classe, es va partir, jejejeje.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaja, ja veig que has fet l'excursió de toooooooootes les escoles, jeje! Crec que no hi ha nen del bages-berguedà que no l'hagi fet, i pel que jo sé en surten encantats! Ara entenc perquè!!
Un petó, bonica.

Alba ha dit...

Anna, és ben veritat! sembla que tots tard o d'hora i hem d'anar! però com que val la pena, crec que ho repetirem i tot! Una abraçada