diumenge, 10 de gener del 2010

Esquí de fons, esquí de fons, esquí de fons...

Pujant cap a Tuixent-La Vansa

Des de Tuixent-La Vansa

Mentre mig país està nevat, el Berguedà sembla la comarca menys "tocada" de totes. De totes maneres, aquesta neu que semblava que mai no arribaria ens ha deixat unes pistes de fons en molt bon estat. Ahir vaig anar a Guils i no és el lloc on hi ha més neu, però està perfectament esquiable. Avui, a Tuixent, neu lenta, però perfecte. També la setmana passada vaig "tastar" la Rabassa i tot i que no van xafar fins a mig matí, tenien també una bona nevadeta. Ah! i també vaig visitar fa més dies La Calme (Font Romeu) i estava molt bé.

O sigui que no tinc excusa per aprendre a fer skating... Estic apuntada al Campionat d'Espanya de Triatló d'Hivern i la veritat és que volia aprendre a fer el pas patinador en 20 dies??? quan ja sé que és impossible. He tardat 3 anys a aprendre a fer clàssic i encara crec que no en sé. Que la motivació no falti!!!! Que mou muntanyes!!!!

4 comentaris:

Ferran Vila ha dit...

Quina bona nevada. Nosaltre anem dissabte a fer el nostre primer dia de ski de fons. On es recomanes? Jo pensava que això del fons s'agafava mes rapid, en fí tot será probar-ho. Sort en els tri d'ivern.

Alba ha dit...

Ferran, Tuixent està molt bé, però diumenge hi fan una triatló. M'han dit que a Lles-Aransa i a la Llose també hi ha una bona nevadeta. Disfruteu molt! i abrigueu-vos!

Queralt ha dit...

Guapi!!! Us deixo la neu per vosaltres i em quedo amb els 30 graus de Jakarta. Posant-me el banyador...

Alba ha dit...

Queraleta!!!! No et passis, eh? que ja estic reservant el bitllet per venir... un petonàs!