diumenge, 21 de febrer del 2010

Campionat d'Espanya de cross (Haro)

Quina cursa!!! 4km a tope! Molt vent, fred i fang. Troncs i alguna rampeta per fer-lo més dur. Aquest seria el resum del cross d´ Haro. Ah! I patiment... Surto rapidet rapidet, segueixo el consell del Joan del club at manresa, a tope! Vaig amb claus llargs i van molt bé. Em trobo amb força pero aquí la gent corre molt. Al km3 em passa una ´diligencia´, potser 10 ties de cop. He d´ aguantar el tirón, sento els del manresa a cridar i animar, són un gran club. Arribo 2a, darrere de l´ Alba Gallardo. 16'05'', 76a d´ unes 200 i 16a posició per equips. Contenta! El cros no és lo meu pero m´ ho he passat molt bé!

3 comentaris:

laura ha dit...

enhorabona wapa!! aq setmana hem de fer un coffee com a minim eh!! ;)

Tr3sk ha dit...

Akests dies t'hem trobat a faltar!!!

Ens veiem a la propera!!

Alba ha dit...

Laura, sí sí, quedem alguna estoneta!!!

Eva, a veure si em poso les piles amb la bici i vinc a fer alguna duatló. Una abraçada!