dissabte, 6 de març del 2010

Duatló de Manresa (5km - 22km - 3km)


Després de tota aquesta setmana fent bondat, els del Sant Joan de les Abadesses van insistir en què participés a la Duatló de Manresa per tal d'agafar punts per al club. Jo no les tenia totes després d'aquests dies de tranquis que he passat, intentant recuperar-me. Quan dijous va semblar que feia una revifalla, ahir excursió a Barcelona amb els nens del cole. Cansament altra vegada. Però avui, després de dormir unes quantes hores, estava a les 3h a Manresa a punt per córrer.

Les noies hem sortit 5' després dels nois. Surten ells i òstiaaaaa.... que no porto el dorsal. Me l'he deixat al cotxe. Seré... Vaig cap a una noia que conec i es mou per tal que l'organització me'n faci un de provisional. Quins nervis! Me'l poso, m'ajuden... i 5 segons i tret de sortida. Bufffff... per poc!

Són 5km per asfalt i terra. L'Isabel Eizmendi agafa un bon ritme i jo m'hi enganxo. Cap allà al km. 2, canvia el ritme i se'n va. Intractable. Miro les de darrere, que venen en grup. He d'intentar aguantar el ritme, tot i que no és pas fàcil.

Arribo a la transició 2a, no veig la bici i la tinc al davant!!! Em diuen que la primera està a 35''. Ara 22 km de bici. En el primer trencant, em passo. He de fer mitja volta. Ja m'han caigut uns quants segons aquí. Què més em passarà avui? Doncs, no tenir bones sensacions a la bici. Però què esperava després de no tocar-la en dies? No sé ni si vaig ràpid ni a poc a poc. No la veig pas i penso que si no l'atrapo, les de darrere que venen fent relleus m'atraparan.

Finalment, arribo a boxes 2a. Dono tot el que tinc en els últims 3km de carrera a peu. Pateixo, i tant que pateixo! Quedo 2a i satisfeta!!! i fem primeres per equips! Ueeeeeeeeee!!!!!!

EIZMENDI PEREZ, ISABEL 1 :04:52 (00:17:49 / 00:38:46 / 00:08:17)
XANDRI SUETI, ALBA 1:06:02 (00:18:26 / 00:39:08 / 00:08:28)
CAYLA VERA, NEUS 01:06:39 (00:19:07 /00:38:57 /00:08:35)

4 comentaris:

Alex ha dit...

Felicitats, enorabona ja no se quin apodo posa, ja que ens tens acostumats a uns resultats de podium, sort que vas dir que descansaries, algo has fet pero deunido, jo crec que haguesis fet 1 si no fos pels petits errors que vas tindre a la bici, pero esta molt be, go go go Mega crack, cuidat almenys una mica i a vore si ens veiem algun diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Unknown ha dit...

Ets una crac!!! La meva idol ja ho saps!! Un petonet guapissima!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats, guapa, ets una màquina, eh??
A tu no hi ha qui ni que et desmunti!!
Una abraçada.

Alba ha dit...

Àlex, merci, 1a no crec... però menys estressant potser sí! Una abraçada!

Susagna, gràcies reina, un petonet també!

Anna, això que dius no t'ho pensis pas... hi ha setmanes que estic ben "desmuntada", jejeje. Una abraçada. Cuida't