diumenge, 11 d’abril del 2010

Duatló de Vic 3 - Gastroenteritis 0



Avui he anat a fer la duatló de Vic (7km a peu - 33km en bici - 3,5 km a peu). Aquest cop no m'enrotllaré amb la posició. Només dir que n'estic contenta tenint en compte el que he entrenat últimament.

Parlaré de sensacions. Entre la gent que competim, és molt habitual sentir aquesta paraula "sensacions", "avui he tingut males sensacions", "corrent he tingut bones sensacions però en bici no", "no sé quines sensacions tindré ja que he tingut una setmana amb males sensacions". Què són les sensacions? jo diria que és una barreja d'estat físic i psíquic, però no n'estic del tot convençuda.

Ahir, surto en bici 30km, males sensacions. Començo a córrer avui 7km, males sensacions. Arribo 3a i agafo la bici. Tinc bones sensacions des del principi. Quan atrapo a la 1a i a la 2a, continuen les bones sensacions. Arribo, deixo el casc al lloc on no toca i els jutges em fan tornar enrere a posar-lo bé, i ara he de córrer 3,5km, em passen a la transició, males sensacions.

I ara em pregunto? Com puc tenir bones sensacions amb bici quan només porto 4 sortides aquest any? I corrent perquè tinc males sensacions si aquesta setmana hi he anat i em trobava bé? Són realment els factors externs importants i relacionats amb les sensacions?

3 comentaris:

laura ha dit...

albeta... primer de tot felicitar-te per aquesta 2a, ui, vull dir 3a posició!! molt bé crack!!
i això de les "sensacions"... no et sé donar una opinió molt convençuda, estic d'acord amb tu, segurament és una barreja d'estat físic i psíquic, però puntual, i crec que hi intervenen molts factors circumstancials, no?
però el cas és que venint d'una gastrionteritis i amb 500 km al comptakm de la bici, 3a!!!... que es preparin totes per a la propera, jajaja!!!

Mariona ha dit...

Ei Alba, si amb males sensacions obtens aquests bons resultats, no em vull ni imaginar jeje... Enhorabona campiona!! Fins aviat

Alba ha dit...

Laura, totalment d'acord que també els factors circumstancials juguen un paper molt important. Una abraçada! Ah, i ara ja n'he fet uns quants més de 500, 2 setmanes donen per molt, jajaja

Mariona, gràcies! Fins aviat!