dimecres, 29 d’octubre del 2008

10km urbans de Manresa

El diumenge vaig anar a fer els 10km de Manresa. Feia dies que hi estava apuntada (des de dimarts, per ser jo, això és un record), però fins divendres no em vaig decidir a participar-hi. La raó? Unes agulletes inhumanes als bessons de la cursa de l'altre diumenge a Sabadell. Tot i això, hi vaig anar. Una mica desmotivada, però havia quedat i jo quan quedo (normalment) hi vaig. O sigui que a les 9 sortiem de Berga per anar cap a Manresa a córrer. Allà havia quedat amb el Xavi que m'havia dit que em portaria a baixar del 40 minuts. No vaig fer l'esforç de buscar-lo o trobar-lo perquè no ho tenia clar que ho podia fer amb aquells bessons.
Vaig sortir el primer km a 3'28''. Massa ràpid. Com sempre. No n'aprenc. Passat aquest primer km, sento una veu coneguda. El Xavi! Ell sí que s'havia preocupat de trobar-me. I què bé! Ja es nota que és entrenador. Em va portar super bé. Animant-me quan em va venir flato, fent-me afluixar quan jo m'animava massa, animant-me quan li vaig dir al km7 que em venia el baixón, agafant-me l'aigua... Com una reina. Al final, vam entrar a meta amb un temps de 39'22'' (4a femenina). Gràcies Xavieret

1 Meritxell Calduch Prat 36:13
2 Hassna Bahom 36:32
3 Eva Montero Pintu 39:06
4 Alba Xandri Suets 39:22
5 Isabel Olivan Moreno 39:56

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Albeta, felicitats!
Ets una màquina..fins estan feta una coca ets un crac!!
Per una persona com jo, manta a parir, ets digna d'admiració!!
Un petonàs, guapissima!!

laura ha dit...

c a m p i o n a ! ! ;)
molt bé tu! i molt bé en xavi!
bé, jo no esperava menys de tu eh... jejeje!!

Alex ha dit...

Bravisimo , molt bon temps seguixes en la maeteixa linia a tope seguix aixi, jo voldria algu com tu per arribar ha aquest nivell ens veiem bye

Alba ha dit...

Gràcies!!!

Anna, no diguis que ets manta, que ja m'han explicat que també surts a córrer, eh? Records

Laura, faltaves tu! però tranqui que aviat hi tornarem :)

Àlex, et truco per sortir a córrer alguna estona, ok?