dijous, 16 de juliol del 2009

M'he empapat d'ala delta!!!

Sempre és bo veure com un esport apassiona i així ho he viscut aquests dies. En un esport completament diferent de la triatló, del meu món, he vist de primera mà la passió d'aquests voladors d'alt nivell.

Treballant, encara que no ho sembli

Primers voladors arribant a "goal"

Treballant també

Sortida des del Coll d'Ares

Coll d'Ares

Canviant de tema, aquest coll té tela!! Gairebé comparable al Rasos de Peguera, una mica més curtet. És bonic i de bon fer, ja que les vistes de la vall són espectaculars. Us el recomano si aneu per Àger algun dia:
Alçada 1534m
Distància 14,1 km
Desnivell 935m
% mitjà 6.63%
% màxim 10.2%
km % màxim 9%

3 comentaris:

annna ha dit...

Alba, quin fart de treballar, eh!!!!!!!!!!!!!
En podieu haver posat alguna, d'afotillo, vull dir en què es fes mes evident, je je je je, q és broma,eh! ja sé com funciona i no sempre sembla el que és.

Espero que ho hagis passat bé i t'apuntin per les properes,
una abraçada!

XAVI NOVELL ha dit...

ei jo també vull treballar d'això!!!!!!!!!!.
ja em diras que haig de fer que ho deixo TOT.
bonic port sí!
RECORDS XAVALINA.

Alba ha dit...

Annna, sí que m'ho vaig passar bé també la veritat. Una abraçada!

Xavi, ei que "no es oro, todo lo que reluce"... Records!!!