dilluns, 27 de juliol del 2009

Travessa Illes Medes

Ahir diumenge va tenir lloc aquesta travessa. Ens van portar amb barco a les illes Medes i des d'allà vam nedar fins a la platja del port de l'Estartit. Van dir que tenia 1510m, però o jo vaig desviar-me molt (que sí que ja sé que ho vaig fer una mica massa) o eren més metres. Vaig fer 29'. És una travessa especial per la seva popularitat (700 participants) i pel lloc en sí. Al·lucinant lo joves que són els primers classificats i classificades en aquest esport.


Diuen que l'aigua fa agafar gana...

3 comentaris:

Amat Artigas Personal Blog ha dit...

Gràcies per estar entre nosaltres un dia més, tot un honor. Segur que ens tornem a veure aviat! Salutacions! ;)

annna ha dit...

Com sempre, no en deixes passar ni una eh!, aconteixement q fan, allà q hi vas!!!! ets una makina!!!!

fins aviadet!!!!

Alba ha dit...

Amat, gràcies a vosaltres! i pel restaurant que ens vas dir :)

Annna, jejeje... ja saps com sóc... em moro si no faig res ;)