diumenge, 27 de desembre del 2009

Sant Silvestre -Sant Julià de Lòria-


El dissabte vaig pensar que 2200m no em perjudicarien molt el peu i em treurien una miqueta "el mono" de córrer. Així que vaig anar a Andorra a fer una mica de compres i a córrer. Va parar de ploure durant la cursa i no feia gens de fred. Per tant, condicions perfectes (per ser Andorra, és clar). Super cracks van prendre part en la cursa; els guanyadors van ser José Luís Blanco i Eva Arias.

Per sorpresa meva, avui miro les classificacions, i vaig fer 3a amb un temps de 8'46''.

4 comentaris:

eva ha dit...

Ei Alba, espero que estiguis millor del peu i que et recuperis ben aviat.
Ja veig que segueixes estan amb l'èlit.
Cuida't i bona entrada d'any
Eva

laura ha dit...

osti tu! quina indumentària... és clar que tu, amb el jersei verd i el barret vermell... més q un pare noël semblaves un fullet del bosc, jajajaja!! però estaves wapíssima eh ;) una cosa no treu l'altra :)
res, ho deia per fer-te riure una mica; això del peu (tu ja ho saps) vol paciència... i molts petons, jo te n'envio un! mua!!

Carol ha dit...

jajaja tens raó Laura semblava un fullet de bosc però mooolt divertida i moolt guapa Alba i sobretot com sempre moolt ràpida...molts petons i cuida't el peuet!!!

Alba ha dit...

Gràcies Eva! Et desitjo també un molt bon any 2010, ple de felicitat i salut! Una abraçada ben gran

Laura i Carol...a veure... resulta que sóc un fullet del bosc que està wapíssim??? osti tu!!! jo no en conec cap amb aquesta combinació, a veure si em contractaran per fer l'anunci de Movistar, jejeje. Vaaa... us envio un petonet màgic que farà que els vostres desitjos es compleixin!!!! (no demaneu que us toqui la loteria que d'això s'encarrega la meva altra companya fullet de la fageda, jajaja)