dimarts, 15 d’abril del 2008

Setmana 3: "Suma y sigue"

Aquesta setmana m'esperen uns entrenaments que déu ni do. Ahir l'entrenador me'ls va passar i ara ve lo bo de veritat. Tinc quatre dies de bici que si els aguanto seran durs, més tota la natació i la carrera a peu que de moment no m'ho he ni mirat. És normal, queden tants pocs dies... em sembla que treuré el comptador que tinc aquí al blog dels dies que falten per anar a Lanzarote, ja que cada cop que el veig, em poso les mans als cap!
Dilluns: Dia de Descans. Vaig fer peses (1:00h) només: 10 exercicis (1x20 + 2x8) + 6x30 abd + 4x30 dorsals + estiraments.
Dimarts: Avui ha tornat a tocar bici. 2:35h / 68km aprox. (ja que tinc el comptador espatllat). He fet 3x(3' a 110ped + 3' a 70ped + 3' normal + 4x30'' sprint) + Natació 2400m / 50' = 400cr + 4x(50 tècnica + 50 cr) + 20x25m + 100m relax + 5x100m + 500cr

2 comentaris:

Mariona ha dit...

Vinga a tope que ara va venint la part més xula de la preparació!! jeje... Esperem que ja pluja ens deixi fer els deures! Quan tinguis una estoneta m'escrius un mail que et vull consultar una cosa. Merci.

Alba ha dit...

Em sembla que aquesta setmana la cosa no està gaire per "piques" ja que la pluja no deixa. Però no em queixo, ja que la necessitem de veritat.
Mariona, el meu correu és alba7007@hotmail.com