divendres, 16 de maig del 2008

Anar entrenant de mica en mica + Cronoescalada + Remember...

Aquesta setmana, després de no fer gaire res últimamament, m'he ficat a nedar. He nedat 2 dies, més avui que he fet 3200m. M'he dedicat a fer tècnica i alguna sèrie de 100m. Està bé també nedar quan no tens cap tipus de pressió. També he anat a córrer 2 dies, fent bastantes pujades.

I bici, res de res. Com que de moment no tinc cap objectiu, doncs, l'evito. Amb el que m'agradava a mi la bici... L'esport que sempre m'ha apassionat i ara el que odio més. És clar que l'any passat no em va quedar més remei que fer molts quilòmetres. Suposo que no vaig arribar als 10000 quilòmetres, però poc en devia faltar.
Per altra banda, vull animar-vos a venir a Berga a fer la cronoescalada, demà dissabte a les 16:00h. Es poden fer inscripcions el mateix dia. I diuen que s'obrirà el temps!
Suposo que us preguntareu també què hi pinta aquesta foto. Doncs, va ser un dels meus primers duatlons, el 2003. Em mirava les fotos i és sorprenent com ha anat canviant el material de triatló en 5 anys i nosaltres també malhauradament! Això va ser el duatló de Itxaurrondo, a Donostia. Molt nivell, si no recordo malament, ja que donen molts bon premis. Si em descuido una mica, quedo última.

2 comentaris:

Mariona ha dit...

Mentre el canvi sigui per millorar (com és el teu cas) no importa que passin els anys! :-)

Alba ha dit...

Gràcies wapa :)