dissabte, 27 de setembre del 2008

II Triatló de Platja d'Aro + I Cadí Vertical






Ahir vaig fer la triatló sprint de Platja d'Aro. Feia molt temps que no patia tant a l'aigua. Déu meu! Quines onades! En la primera onada, no m'hi puc ficar. En la segona, em fot de cul a terra i quedo girada al revés. Finalment, aconsegueixo ficar-me i fins a la primera boia (que no deuen ser més de 200m) se'm fa etern. No es veu res. Només onades. Nedem paral.lels a la platja i sembla que puc agafar un ritme, però he perdut molt temps, massa. Surto super enrere. A uns 5 minuts de la primera. I la posició... ni idea, ni me la canten... (anava la 9a i a gairebé 3min de la 1a)

Agafo la bici desmotivada. Circuit de 4 voltes amb una pujadeta en cada volta. Passo alguna noia, però és impossible de saber en quina posició vaig. Se'm fa molt curta la bici. M'hagués agradat que fos més llarga.
Arribo a boxes i em diuen que tinc la primera a 2 minuts, em canten la posició però no m'entero. Ja sé que la primera és impossible d'atrapar (ja abans de començar la triatló). Penso que vaig 5a o 6a. El circuit de 5km és una volta i bastant dura. Pujaves a dalt d'un mirador. Veig la noia que tinc al davant caminant a dalt de tot de les escales, la tinc més a prop però a la baixada torna a distanciar-se. Apreto però només queda un km i mig. La dec tenir a 10 segons. Entrem a meta i el Marc del club em diu "bueno, has fet podi!". He fet tercera. Estic satisfeta.

LOEHR MUÑOZ, SARA 1:09:28 Nat 0:14:17 57 Bici 0:37:31 31,98 Run 0:17:40
MARTINEZ GUERRERO, MONTSERRAT 1:12:37 Nat 0:14:57 Bici 0:39:17 30,54 Run 0:18:23
XANDRI SUETI, ALBA 1:12:46 Nat 0:17:02 Bici 0:37:38 31,88 Run 0:18:06
I avui he fet el I Cadí Vertical. 6km i gairebé 1000m de desnivell. Dur, perquè estava cansada d'ahir, però una cursa molt maca. He fet 1h03 i he quedat 5a.

8 comentaris:

Alex ha dit...

Enorabona, sincerament, estas feta tota una crack i com et vaig dir fa temps ara si em fara por sorti a entrena amb tu, segueix aixi de debo, felicitats

Anònim ha dit...

Noia, ens estas deixant a tots sense paraules; has agafat la directa i no hi ha qui t'aturi!!
Et felicito altre cop tot i que aviat ens esgotaràs el nostre registre de lloances!!
Un petó.

ninu ha dit...

Ostres Alba, no puc evitar que se m´escapi un somriure quan llegeixo les teves croniques!!!
Com la que es menja un gelat, tu no pares guanyar o fer podiums en triatlons o curses a peu!!!!!!

Tens una forma fisica excepcional y pel que llegeixo un caracter molt bo...... o potser m´equivoco???!!!

Salutacions i penja alguna foto de les dues curses!!!!

annna ha dit...

Albeta!vull una mil.lessima part de la teva força mental,nedar al mar...uff és un pas endavant i dos endarrera,(com a la vida) i a sobre fas podium, éts una crack!!com diu l'altra anna ens esgotaràs de tan felicitar-te...noia cada setmana, una cosa o altra!!!!tot i que d'això no se'n té mai prou, agrada, ho necessitem i va bé per passar dia a dia.Tu fes,q con cansem pas, oi anna?
Mooooooooooltes Felicitats!

Alba ha dit...

Alex, seré jo la que no et seguiré amb aquestes rodes zipp que t'has firat!!!! Ara ja no tens excusa!

Anna, això de la directa, sense comentaris... ja m'agradaria que fos tan fàcil, jeje

Ninu, no, no, tinc un caràcter molt bo, jeje. (Sort que els meus alumnes no llegeixen el blog :) )

Anna C., el cap de setmana que ve us deixo descansar, que m'he de recuperar d'aquesta matxacada!

laura ha dit...

f e l i c i t a t s ! ! !

no pares de superar-te :)

Alba ha dit...

Gràcies Laureta!!!

sandreta ha dit...

Alba, no ens coneixem però jo també vaig fer el tri de Platja d´Aro... Jo sóc nouvinguda i era el meu segon tri, sense ser gens regular en els entrenaments per diversos motius: feina, filles, problemes físics... Jo vaig patir molt a l´aigua. A l´arribar a boxes, amb uns oits que no vegis, vaig estar a punt de plegar... una companya d´equip ( sóc del Xaloc) em va dir "agafa la bici que se´t passarà el mareig". Ho vaig fer però el meu estat físic era deplorable... tot sumat a la falta d´entreno... segona pel final!!! Però el que compta és fer-ho! Aquest any em toca posar-me les piles, si tot acompanya i matxacar-me per intentar alguna mitja i la distància olímpica... En fi, enhorabona pel teu palmarès!!!!
Sandra