dimarts, 3 de febrer del 2009

Una mica de tot...

Les classificacions de la Mitja de Granollers per fi han sortit, però se m'han descuidat!? Bueno, la qüestió és que vaig fer 9a. Estic satisfeta!
Avui com que tenia el matí lliure he anat a fer una mica de fons. A la tornada he parat a fer aquesta foto. Ja que he recordat que a l'estiu vaig fer aquest coll en bici. Quina diferència... ja començo a tenir ganes de caloooooorrrrr...


I també penjo això del Nordic Camp. Resulta que per aprendre qualsevol dels esports que practico s'ha de fer el pallasso. Quan nedem, fem tècnica. Quan correm i anem en bici, no en faig però hauria de. I ara amb esquí de fons (patinador)... Tot sigui per aprendre'n!

6 comentaris:

ninu ha dit...

Hola Alba!!!
Quina enveja mes poc sana que em donés cada vegada que penjes fotos de la zona!!!!
Poder entrenar fent esqui de fons, això si que esta bé!!!

Bé, em consola que tu no tens platja...je,je!!

P.D: Bé, jo la tinc, pero no la faig servir, snif,snif!!!

Salutacions!!

eva ha dit...

Hola Alba,
sóc Eva Montero( hem coincidit al podi de la Jean Bouin i a la cursa de manresa). Diumenge et vai veure a la mitja de granollers a la sortida, però a l'arribada no et vaig trobar. Jo tampoc sortia a la llista de classificades i igual que tu, em vaig quedar sense pujar al podi tot i que vaig reclamar.
Espero que et vagi molt bé a la marató de sevilla. He llegit que tens intenció de fer 3h10, vaja a 4'30" al km. Jo també tenia pensat fer això a la de BCN.
mOlta sort.
Eva

Alba ha dit...

Ninu, fas ben fet consonlant-te ja que quan comença a fer caloreta per les teves terres, aquí encara sortim ben abrigadets... Records!!!

Eva, què tal? sí sí jo també et vaig veure. Vaig entrar just darrere teu. Ei, i què et van dir els de l'organització? Si no parlem abans, molta sort a Barcelona!!!! Cuida't!!!!

eva ha dit...

Hola alba,
resulta que van tenir problemes amb el xip i no els sortia que havia passat per la garriga i per això no em van posar al podi. Bé, ja seguiré el teu blog per saber com et va.
Fins aviat.

laura ha dit...

quin rotllo això de granollers, no? sobretot aquesta noia, l'eva, que hauria hagut de pujar a podi :(
bé, a veure si l'any vinent ho betllen una mica millor!
petons.

Alba ha dit...

Eva, no t'esperava veure't diumenge. Bueno, suposo que tu a mi encara menys. Cuida't!

Laura, doncs, es veu que cada any és igual. Ja em diràs. ptns