dissabte, 25 de juliol del 2009

I avui... pedalant pel Ripollès i el Berguedà

Mamma mia! Acabo de veure la pujada al Mont Ventoux. Em trec el barret! Què bé que ho han fet! Aquesta ascenció al Mont Ventoux, la tinc pendent a la meva agenda.

Avui hem fet també una "volteta" ben bonica pel Berguedà i el Ripollès, descobrint un parell de pujades noves: Guardiola de Berguedà - Coll de Merolla - Ripoll - St. Joan de les Abadesses - Ogassa - Coll de Jou - Ribes de Freser - Campdevànol - Gombrèn - Castellar de N'hug - La Pobla de Lillet - Guardiola 2005m desnivell acumulat / 131km
Tant la pujada com la baixada a Coll de Jou és espectacular. Les vistes són un 10. Avui he recordat que quan una pujada és encimentada és per alguna cosa!!!!



Alçada 1637m
Desnivell 865m
Distància 14km
% pendiente max. 18%
% medio 6,2%

I afegeixo una mica de premsa de la passada triatló:

7 comentaris:

Amat Artigas Personal Blog ha dit...

El dia que vulguis anem a fer el Ventoux! L´he fet dues vegades i és impressionant, tant de dia com de nit! Ens veiem demà campiona! Amatstrong -> http://amatartigas.blogspot.com

annna ha dit...

Ara ja entenc el recorregut q em vas explicar ahir, em faltava alguna "pujadeta" em perdia a Ribes....jejejejeejee!!!!
Noia, ja pots estar ben conteta, quins entrenaments...buff!!!! quasibé res! i a més uns paissatges impressionants!!!!

Ens veiem queen!!
annna:))

Alba ha dit...

Amat, t'agafo la paraula, eh? De nit l'has fet? ja m'ho explicaràs això. Vinga, doncs, ens veiem demà!

Annna, és que jo tampoc sabia ben bé on anava, jejeje. Ens veiem aviat maca!

laura ha dit...

ai albetaaa!! que aqst any jo estic perdent pistonada eh... llegint-te em fas venir moltes ganes de anar agafant la bici! t'animes a acompanyar-me a ritme de padrina la setmana vinent un dia a fer el cafè a st jaume de fronatnyà o a menjar coca a perafita?? :P t'hauràs d'armar de paciència però eh ;)
també volia felicitar-te per matamala! molt bé champion, molt bé!!! muaaaaaa!!!

Ricard ha dit...

ja m'agradaria veure els del Tour pujar per aquestes "rampetes" de formigó,...je,je!!...i ja ho saps,...quan t'enfiles per un mur del 18% i les cames no troben més Watts sempre ens queda la tècnica del "Hula Hoop"....
Ens veiem Gwappa!!

Roger Pey ha dit...

wenass!!

pel que veig ta va tot molt be jeje
bueno només era per deixar un escrit per aqui jeje

a es veritat si miras el meu blog i e ficat alguna cosa del tour de france jeje

que vagi be!!

Alba ha dit...

Laureta, quan vulguis anem a Perafita que ja saps que a mi la coca d'allà.... mmmmmmmm... Ah! i gràcies per felicitar-me wapa!

Ricard, em fas riure amb el teu hula hoop; a mi allà ni hula hoops, l'únic un motoret... jejeje
Cuida't macu!

Roger, què guai que m'escriguis de tant en tant!!!! Ja passaré pel teu blog. Espero que ara que descanses del bàsquet, tornis a estar motivat amb la triatló. Per cert, moltes felicitats per la travessa. Ho vas fer molt bé!