dimarts, 6 de març del 2012

Algú va dir que això seria fàcil?

Triatló d'hivern Valle del Roncal, Isaba. Campionat d'Euskadi i de Navarra.
8,3 kms de carrera a peu + 22 kms bici pujant un port + 1o kms d'esquí de fons.
2a classificada i contenta, molt contenta, d'haver pogut acabar, al límit de la hipotèrmia degut a la pluja des de l'inici i les baixes temperatures. Dur, molt dur.

Cursa de raquetes a la Molina, Copa d'Europa.
Aquest any amb l'esquí de muntanya i al no estar a la Selecció Catalana de raquetes, he aparcat totalment aquesta modalitat. No hi ha temps per tot. No obstant això, un dia me les vaig tornar a calçar i vaig pensar que no estava gens malament córrer entre el bosc per un circuit. Va ser divertit. Per aquest motiu, em vaig engrescar a competir fa dos caps de setmana a la Copa d'Europa que tenia lloc a la Molina, concretament a Alabaus. Allà no va ser pas en el bosc, no hi ha gens de neu! O sigui, que pista amunt i pista avall.

Va ser una cursa ben rara. Són 6,5km i 650m de desnivell positiu. En la primera pujada em col·loco en primera posició, em sento realment bé i amb força. A la baixada, ja és una altra història, les cames em tremolen i juntament amb la meva manca de tècnica, perdo molt temps. La guanyadora se'n va i ja no hi ha opcions, mentre que les quatre següents ens ho juguem tot. Finalment, entrem amb aquests temps 49'02'', 49'09'' i 49'14'' (jo) i 49'36''. Una cursa força exigent pel traçat però contenta d'haver-hi participat.