dimarts, 4 de gener del 2011

Arrivederci Ciaspolada!

Tingues sempre al cor la idea d’Ítaca.
Has d’arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia.

Tot a punt per a la meva primera cursa de raquetes a Itàlia, la Ciaspolada: una mica d'entrenament específic, uns quants preparatius i molta il·lusió. Això i molt més per a disputar la meva primera cursa de raquetes de neu a nivell europeu. No obstant això, aquest cop hauré de deixar córrer aquesta oportunitat. Els virus m'han vençut i una grastroenteritis m'ha allunyat de les meves il·lusions.


Des de Cap d'Any que competeixo colze a colze amb ells, però són més forts i m'han deixat marejada, dèbil, amb algun kilet de menys i amb molt poca energia; tot el contrari d'allò que es necessita per afrontar una competició. Ara toca, doncs, recuperar-se i començar a pensar en les altres proves :)


Bona diada de Reis!

2 comentaris:

Ferran Vila ha dit...

Molta sort Alba. Aquest final-inci d'any sembla marcar per aquests malaits virus. Tot passa i queden moltes curses. Felç 2011

Alba ha dit...

Sí, és veritat, quin munt de gent al llit! Bon any també!