diumenge, 15 de maig del 2011

XXV Marxa cicloturista Terres de l'Ebre

Ahir vaig participar en aquesta marxa, després d'algun temps sense posar-me dorsal, això era com un repte. Com sempre comentem, aquestes marxes tot i tenir el nom de "cicloturista", és una competició. A mi em van sortir 154 km, amb gairebé 2000m de desnivell. Hi ha algun portet, molt bonic, però és bastant puja i baixa i pla, amb un entorn típic de la Terra Alta i el Baix Ebre (vinyes amb un verd que fa mal d'ulls, els Ports de Beseit, pobles tranquils amb gent animant, l'Ebre...). Som uns 140 participants i una temperatura ideal.

De Tortosa a Mòra d'Ebre (passat per Pinell de Brai) es va anar fent en grup (52km), amb algun estira i arronsa per les pujadetes i baixadetes; des d'allà a la Fatarella (536m, punt més alt de la ruta), les coses ja van començar a canviar. Érem molt poques noies, però la que va quedar 2a i jo anàvem molt iguals. Després, coll del Moro i Bot i la pujada a coll Ventós. Quin tram més bonic! vistes espectaculars dels ports. El paisatge encara em distreu i el fet d'intentar aguantar el grup de 7 nois amb qui vaig també.

Però a Benifallet, quan queden uns 30km i el coll de Som, ui ui ui, m'he quedat sense aigua, les cames ja no poden i em quedo sola fins a l'arribada, amb el vent de cara. Bufff!!! Mira que m'agraden els paisatges de vinyes però ara les vull perdre de vista i arribar a Tortosa. Sí, ja hi sóc. Contenta de poder tornar a portar un dorsal :))))), 5h01 i 1a fèmina (30a de la general).

3 comentaris:

Carol ha dit...

Alba genial estic molt contenta de la teva recuperació!! endavant, Muak

Alex ha dit...

Com sempre no tinc paraules, ni adjectius, només dir que aixó significa que la recuperació esta anant molt be, i ho demostres cada dia, aixi m´agrada poc a poc amb seny, que segur que el retorn esta molt aprop i seras la mateixa guerrera o millor dit que tremolin que arriba la deesa alba amb ganes de guanya, només dir que que entrena amb tu de tan en tan es un plaer, fer-ho amb tota una campiona , fas motiva als altres gracies sincerament, a seguir aixi km i salut que la guerra esta ben aprop un altre cop i tu estaras al davnt de tot

Alba ha dit...

Carol, gràcies! Ara et toca a tu! Ànims

Àlex, me n'alegro que pugui motivar!!! Salut i kms!