dilluns, 23 de maig del 2011

III Cicloturista Montsec-Montsec




Foto de Terres de l'Ebre (passat cap de setmana)

Només fa 3 anys que fan aquesta cicloturista i ja van arribar a més de 500 participants i això que no és pas ben fàcil: gairebé 3000m de desnivell (2885m segons el meu pulsòmetre), 150km i 4 ports: port d'Àger, coll d'Ares, coll de Montllobar i alt de Fontllonga, sortint i arribant a Balaguer.

Vaig arribar 3a (però 2a segons el temps real): vaig compartir els primers kilòmetres amb la Susagna, després vaig disfrutar molt els primers dos ports, però més endavant em vaig quedar sola durant forces kilòmetres i finalment amb un grup que només tirava un i ningú volia col·laborar a anar una mica més ràpid, coses que passen... A vegades tens la sort d'estar en un grup que et porten ràpid, i a vegades no!

Finalment, de tornada cap a casa, parada al forn d'Artesa per acabar de carregar forces i cap al concert dels Manel!!!!!