dimarts, 22 de maig del 2012

Competició cap de setmana x 2

Dissabte tarda: Triatló sprint de Sant Feliu de Guíxols. Surto de l'aigua molt i molt enrere, entre l'onatge i altres problemets, penso fins i tot en abandonar, però evidentment no ho faig. Em canten que he sortit la 25 (jo crec que més enrere i tot). Per sort, el circuit ciclista m'afavoreix i no em rendeixo, no arriba ni a 20 kilòmetres, però passo i passo molta gent. Arribo 4a a la transició de la bici al córrer. Corrent em passa una noia, tot i així quedo contenta amb el parcial de la carrera a peu. Quedo 5a i amb les noies del club, 2es.

Diumenge matí: Cursa ciclista Puigreig, memorial Ramon Garriga. És un circuit de voltes, les noies 4 i els nois 6, més una de reconeixement. A la 2a volta ja em despenjo i així fins al final, sola. Em cremen els quadriceps però faig també les 6 voltes fins al final. No ens mullem i ja és un gran què. Un entrenament més de qualitat, amb moltes cares conegudes.


4 comentaris:

Unknown ha dit...

ja t'ho deia jo, que haviem de fer relleus!!!

Ja vaig veure que tenies els quadríceps incandescents, quan em vas adelentar a la foto finish!!!

Molt maku... i després volies café de casa meva,oi??

Torna quant vulguis.. café doble!!

Alba ha dit...

Susagna???? Això em sóna a Sr. Lluís, jajaja. Doncs ja baixaré a prendre un cafè doble (Nescafé) a veure si puc fer-te l'"axasu" des del Garbí, jajaja.

Unknown ha dit...

M'has fet pujar el currículum...
per recuperar que al meu poble m'ha guanyat una donat... haure de fer 7 IRONMANS seguits.... i evidenment ja no estic per aquest animelades!! jajajaja

No ser quin repte fer per igualar les coses!!! l'any que ve si no vens, et pujo a buscar i baixes encara que et tingui d'agafar per les orelles.........

:)

Alba ha dit...

JAJAJAJA... però si no estem a la mateixa categoria... no passa res... Ens veiem avui!