dilluns, 14 de gener del 2013

Campionat de Catalunya de curses verticals


 El dissabte a les 17h, a Vallter, es va donar el tret de sortida del Campionat de Catalunya de curses verticals d'esquí de muntanya. Va constar de dues pujades d'uns 300m de desnivell, la primera sortida en massa i la segona, individual.

Des de divendres que no em trobava massa bé, un fort costipat, però vaig decidir anar-hi i segons com em trobés a la primera pujada, faria la segona i plegava. Durant l'escalfament, les sensacions no eren ni de bon troç les millors del món. Durant la primera pujada, vaig intentar marcar un ritme fort i constant, que em van permetre arribar 1a i amb un coixí de temps. En la segona pujada, sense confiar-me, vaig baixar una mica ritme, sobretot perquè se m'enganxava neu a les pells i relliscava. Tot i no haver-hi gaires noies, ja que coincidia amb la Copa del Món d'Itàlia, vaig aconseguir la 1a posició. I què he de dir? Més que contenta.