diumenge, 25 de juliol del 2010

X Travessa de La Baells: "disfrutant del viatge..."

Avui m'he llevat inspirada i tot i l'entrenament d'ahir, he anat a fet la Travessa del pantà de la Baells. Una travessa de 1500m (tot i que potser eren uns quants més metres, crec, després de parlar amb alguns nedadors), al costat de casa. Condicions perfectes: bona temperatura de l'aigua, solet, gairebé gens de vent, i bon ambient, més de 60 nedadors a les 11h en punt ens tiràvem a l'aigua.

M'he posat en un lateral, no volia cops... I els primers metres he mirat a veure com em trobava. Semblava tenir bones sensacions i a partir dels 500m aprox. he començat a tirar una mica més. Veia un o una que m'anava al darrere, però no em passava. I els altres grupets estaven més endavant o mes enrere. Però allà només jo i aquest/a. Anem a ritme i quan deuen faltar uns 300m, veig a una noia que deu ser junior, ja l'he vist a la sortida. Fem un canvi de ritme, i no sé si disputar l'esprint a una nena... de fet, estar allà per competir, oi?

En fi, que tot i no saber la posició, no disputo l'esprint (probablement ella hagués arribat abans de totes maneres). No em deixa de sorprendre com de joves són sempre els nedadors. Sortim una a darrere de l'altra, ella primera, jo segona i em giro per saber qui era el que em seguia i era l'Iris, que neda molt millor que jo, però que volia algú que l'orientés. En fi, una bona matinal!
Amb l'Iris

En el diploma que ens han donat, hi ha aquesta frase de Matt Biondi (nedador americà):
"Hi ha massa èmfasi en l'èxit i en el fracàs i molt poc en com la persona progressa a través de l'esforç. Disfruta del viatge: disfruta de cada moment i deixa de preocupar-te per la victòria i la derrota."

2 comentaris:

laura ha dit...

un tio llest, aquest biondi ;)

Alba ha dit...

I tant! Quina raó que té!