dimecres, 30 d’abril del 2008

Adéu Lanzarote!

Com que amb la salut no s'hi juga, i per molt que em costi prendre aquesta decisió, aquest any no hi haurà Ironman de Lanzarote per mi. Tinc problemes d'al.lèrgia que no em deixa agafar aire suficient. Evidentment, no puc fer un Ironman sense poder respirar al màxim de les meves possibilitats. I com que de moment encara no és 100% segur que sigui al.lèrgia, s'ha de tenir prudència. Una cosa és entrenar i l'altre posar el cos al límit. La setmana passada em van sortir més de 16 hores d'entrenament, a un ritme suau, però van sortir. Però, com dic, no puc fer un Ironman de moment. Suposo que m'ho vaig repetint, per mentalitzar-me que no el faré. jeje
Espero i desitjo que sí pugui entrenar per fer Roth i compartir amb tots/es que em seguiu els meus entrenaments.
Ànims als que aneu a l'Ironcat i a Lanzarote que ja queda poc!

14 comentaris:

Mariona ha dit...

Ostres quin greu que em sap... em feia il·lusió que anéssis a Lanzarote! Tu tens més seny que jo... Em llanço a la piscina sense pensar-m'ho gaire i em fotré un cop de cap que no vegis! Vinga road to Roth!!

Ferran Vila ha dit...

Llastima Alba. Però com tú dius el primer és la salut. A més no val la pena apretar ara i comprometrer futurs reptes. Cuidat l'al.lergia i a pensar amb Roth, que tampoc es poca cosa.

SANTI PONS ha dit...

Alba,
Com diu el Ferran,primer de tot la salut,sense salut no es fa res! això si, després a per Roth!estàs sonada pero a vegades poses cordura al Club de Sonats!anims ... :-)))

Alba ha dit...

Mariona, tu no et llances a la piscina, tranquil.la. Estàs fent un bon entrenament i ja veuràs com et sortirà molt bé. Ànims i a entrenar fort!

Ferran, sí que és una llàstima ja que estava assimilant molt bé els entrenaments, però què hi farem. Cuida't i ja saps que si algun dissabte no saps què fer, per aquí dalt gairebé sempre sortim en bici.

Santi, gràcies pels ànims i a veure si al final no és res i ens veiem a Roth!!!!

rogero ha dit...

oi tant, cuida't que desprès en podràs fer moltes més de coses, sinó... era un repte molt interessant però tranquila que segur que n'apereixeràn d'altres. molts d'ànims i a continuar!

Alba ha dit...

Rogero, gràcies pels ànims. Això espero que pugui continuar a entrenar fort ben aviat.

Amat Artigas Personal Blog ha dit...

Ànims Alba!
Sabem tots el que pots arribar a aconseguir.
Recupera i segur que properament ja tindràs un nou objectiu.
Una abraçada molt forta i pel que faci falta ja saps on trobar-me!

Att.
AMAT ARTIGAS TOWLE
LES 4 PLACES - 14 JUNY 2008
http://amatartigas.blogspot.com

lluis ha dit...

No passa res Albeta, encara que soni a tòpic amb la salut no si juga, a vegades no ho tenim present posant el cos al límit i quant aquesta et falla llavors te n'adones de la seva importància. Segur que no és res, però val més prevenir, curses n'hi ha tantes com vulguis, a més tens de positiu que tampoc hi has invertit moltes setmanes d'esforç.
Ànims que si t'avurreixes ja et deixerem fer de ninyera, je, je...

robert mayoral ha dit...

com molt bé dius amb la salut no s'hi juga, millor decidir no anar, que anar i no poder-lo fer!!!

Byk ha dit...

Tranquila Alba que Lanzarote el fan cada any i no cal anar si no s'esta al 100%, cuida't i recuperat i després a per Roth!! Anims!!!

Ame ha dit...

mi dispiace tanto Alba mi avrebbe fatto piacere conoscerti e pur non avendo mai provato l'allergia deve essere una brutta cosa :-(
come dite voi in Spagna ANIMO!

Alba ha dit...

Amat, gràcies. Tu també ja saps on sóc per qualsevol cosa. Una abraçada des de Berga.

Lluís, doncs, aburrida no estic, però ja sabeu que us puc donar un cop de mà amb la Queralt quan volgueu.

Robert, exacte, val més adonar-te'n abans que quan sigui massa tard.

Byk, gràcies pels ànims. A veure si és així i puc entrenar per Roth, que tampoc queda tant.

Ame, grazie!

XAVI NOVELL ha dit...

ànims xavalina .... això ès com no poder fer un cim , no cal patir el cim sempre i ès.... l'ironman també.

records desde el baix montseny!

Alba ha dit...

Xavi, tens tota la raó, el cim sempre hi serà, però sempre et queda allò de no haver-lo fet aquell cop, oi? Però és veritat d'ironmans n'hi ha actualment molts i cada any!
Records des del Berguedà