dijous, 24 d’abril del 2008

BERTUALANG

Avui he tornat a entrenar, després de fer 1h45 en bici el dimarts i de trobar-me fatal, vaig descansar ahir, el dia de St. Jordi.
Avui he fet bici 4h42 / 1300m desnivell acumulat / 26,2km/h / 123Km. Ruta: Berga - Espunyola - Puig-reig - Avià - Castell de Cardona - Espunyola - Casserres - Espunyola - Berga.
M'he trobat millor però encara em falta l'aire...
Avui aprofito també per presentar el blog d'una molt bona amiga meva i la seva parella, que viuen des de fa dues setmanes a Jakarta: "BERTUALANG, una nova etapa" http://www.bertualang.blogspot.com/
Crec que pot ser molt interessant la vida de dos catalans a Indonèsia. Els principis a l'estranger sempre costen. L'adaptació a una nova situació, a uns nous costums, a una nova cultura i, en resum, a una nova forma de viure la teva pròpia vida necessita temps. Però si hi ha il.lusió, tot s'aconsegueix. Us desitjo, Queralt i David, molta molta sort en aquesta nova etapa que acabeu de començar. Ah, i aneu fent lloc a l'habitació dels convidats!

1 comentari:

ADRIANA ha dit...

Hola Alba,
Merci per visitar el meu Blog.

Osti que guay això de tenir amics per Indonesia... ;) així pots fer alguna que altre escapada... después de l' IM per desconectar i relaxar NO? :)

Jo tmb pateixo asma des dels 5 anys i es un pal, però a vegades són etapes, últimament no en tinc gaire, tmb depèn de l'any, però no m'impedeix fer esports em limita una mica però amb el pulmicor i el terbasmin i sempre sapiguent on estan els limits tot solucionat :)

Però molt segur que això no t'impedeix fer IM de Lanzarote que he vist el teu blog i carai ets tota una deportista... Des d'aqui et dono molts ànims per Lanzarote
Una abraçada